ترنم انتظار

عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت  
بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیدست 
چرا آب به گلدان نرسیدست و 
هنوزم که هنوز است  
غم عشق به پایان نرسیدست  
بگو حافظ دل خسته ز شیراز بیاید بنویسد 
که هنوزم که هنوزاست 
چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیدست 
چرا کلبه ی احزان به گلستان نرسیدست 
عصر این جمعه ی دلگیر وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس !! 
تو کجایی گل نرگس؟!!

بازم یه غروب جمعه بازم یه بغض غریب

غروب جمعه است آقا

و شما باز هم نیومدین ......

دلم عجیب گرفته ....

انقدر دلم می خواد باهاتون حرف بزنم

اما نمی دونم چی باید بگم !

دلم می خواد بگم از همه ی آدمای دنیا بدم میاد!

اما دلم نمی یاد !!!

شاید بخاطر کسایی که هنوز دوست داشتنی ان ...

دلم می خواد هرچی توی دلمه بگم و سبک شم ، اما نمی تونم!

نه اینکه حرفی نباشه،هست....

اما انگار راه گلوم بسته است !

شما خوب می دونید چه حال و روزی دارم ...

شما همه چیز رو می دونید ......

می دونید چرا نمی تونم هیچ چی بگم ....

احساس می کنم حتی حق ندارم حرفی بزنم ...

از این دنیا که هیچ چیزش ماله من نیست بدم میاد....

از این غربت . از این آدما ............. خسته شدم

چرا ما جای اینکه درست زندگی کنیم ، همه چیز رو خراب می کنیم؟!.........

چرا جای اینکه اونطور که بهمون یاد دادن زندگی کنیم ، داریم برمیگردیم به زمان .....

انگار دوباره باید از اول شروع کرد ......

دوباره باید یکی بیاد و اسلام بیاره !

به ما گفتن اونی که قراره بیاد شمائید ........

به ما گفتم اونی که قراره همه چیز رو درست کنه شمائید....

به ما گفتن یکی قراره بیاد که اسمش مَهدیه ...

راستی ، مهدی ِ فاطمه ،  شما کجای این دنیایید ؟

کجا که چشمهای ما لایق دیدن شما نیست ....

کجائید که هم هستید و هم نیستید ؟!

شما که دستهای مهربونتون

توی سخت ترین لحظه ها دستامون رو گرفته و ما نفهمیدیم

شما که همیشه همراه و غمخوار ما بودین و ما نفهمیدیم ....

شما که همیشه با ما بودید و باز ما نفهمیدیم !

شما رو بیشتر از هرکسی دوست دارم ....

چون شما همیشه هستید . همیشه و همه جا

حتی بین کسایی که دیده می شن و شما نیستن!

چون شما همه رو دوست دارید و مال همه ی مائید ....

چون شما همیشه هوای ما رو دارید ...................

چون شما دلتون خیلی بزرگ و مهربونه .....

 

دلم می خواد دعا کنم . اما نمی دونم چی باید بخوام ....

فقط اینکه یه بار دیگه کمکم کنید که صبور باشم ...............

دیگه واسه خودم هیچ چی نمی خوام ! هرچی شما بخواین ....

فقط بذارید این دعا رو با شما زمزمه کنم .......

 

اللهم ارزقنا توفیق الطاعة و بُعدَ المعصیة و صدق النیة و عرفان الحرمه.
بارالها! به ما توفیق بده تا ترا اطاعت کنیم و از گناهان دوری گزینیم و نیت و اندیشه پاک و صادق داشته باشیم و حرمت ترا پاس بداریم.
و اکرمنا بالهدی و الاستقامه و سددالسنتنا بالصواب و الحکمة.
ما را با هدایت و استقامت در راه دین و آئین گرامی بدار و زبانمان را با سخنان سنجیده و حکمت آمیز استوار فرما.
و املا قلوبنا بالعلم و المعرفة
دلهای ما را از دانش و معرفت پر کن.
و طهر بطوننا من الحرام و الشبهة.
و شکم های ما را از غذاهای حرام و شبهه ناک پاک بگردان.
و اکفف ایدینا عن الظلم و السرقة.
دستان ما را از ظلم و ستم و سرقت باز بدار.
و اغضض ابصارنا عن الفجور و الخیانة
و چشمان ما را از خیانت و هرزگی حفظ فرما.
و اسدد اسماعنا عن اللغو و الغیبة.
و گوشهای ما را از شنیدن سخنان لغو و بیهوده و غیبت، بربند.
و تفضل علی علمائنا بالزهد والنصیحة.
خدایا! بر دانشمندان ما زهد و خیرخواهی تفضل فرما.
و علی المتعلمین بالجهد و الرغبة.
بارالها! به دانشجویان، تلاش و رغبت کرامت کن.
و علی المستمعین بالاتباع و الموعظة.
خداوند! به شنوندگان، پیروی و پندپذیری عطا کن.
و علی مرضی المسلمین بالشفاء و الراحة.
خدایا! به مریضان مسلمان، شفا و آسودگی.
و علی موتاهم بالرافة و الرحمة.
و بر مردگان ایشان، رافت و رحمت مرحمت فرما.
و علی مشایخنا بالوقار و السکینة.
بارالها! به سالخوردگان ما، وقار وسنگینی.
و علی الشباب بالانابه و التوبة.
و به جوانان، توبه و بازگشت از گناه.
و علی النساء بالحیاء و العفة.
و به زنان، حیا و پاکدامنی عطا فرما.
و علی الاغنیا بالتواضع و السعة.
خداوندا! به ثروتمندان ، فروتنی وبخشندگی.
و علی الفقراء بالصبر و القناعة.
و بر فقیران، صبر و قناعت کرامت کن.
و علی الغزاة بالنصر و الغلبة .
بارالها! به جنگجویان ، پیروزی و نصرت.
و علی الاسراء بالخلاص و الراحة.
و به اسیران، آزادی و آسودگی عطا بفرما.
و علی الامرا بالعدل و الشفقة.
بارخدایا! به امیران، عدل و دلسوزی.
و علی الرعیة بالانصاف و حسن السیره.
و به رعیت، انصاف و خوش رفتاری ارزانی فرما.
و بارک للحجاج و الزوار فی الزاد و النفقة.
خدایا! بر توشه و نفقه حاجیان و زیارت کنندگان بیفزای.
و اقض ما اوجبت علهیم من الحج و العمرة.
بارالها! هر آن چه از حج و عمره بر حاجیان و زائران واجب فرموده ای، به انجام رسان.
بفضلک و رحمتک یا ارحم الراحمین
ای مهربان ترین مهربانان! تمامی این درخواستها و دعاها را به فضل و رحمت خویش اجابت فرما.

فقط به حق این دعا ، همه ی کسانی که خبر از مشکلات و بیماریهاشون دارم ، همه ی کسانی که بهشون قول دعا دادم و همه ی دوستان و عزیزانم رو دعا کنید ، تا مشکلاتشون حل بشه و سلامت و سعادتمند باشند ...

دعای شما حتماً می گیره ، چون شما از ما به خدا نزدیکترید ...

چون شما - بقیه الله - هستید ...........

راستی ، ازتون خواهش می کنم برای عزیزی گه این روزها مدام توی دعاهامه ، دعا کنید

کسی که بیشتر از هر چیز مشترکی !

سلامت ، آرامش و خوشبختیش و می خوام ......

 

یا اباصالح المهدی ادرکنی

 

آقا ، شما رو قسم به این غروب جمعه

به حق این دلای شکسته

به حق این بغضای فرو خورده

هرچه زودتر بیاین و این انتظار و تموم کنید

  

میگن منتظر کسیه که نه فقط جمعه

بلکه هر روز و هر لحظه منتظر لحظه ی موعود باشه ....

می دونم یه وقتایی ازتون غافل بودم ...

اما همین روز و همین ساعت ازتون می خوام که بیاین ...

 

الهم عجل لولیک الفرج

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ

در انتظار دمیدن صبحی هستیم خجسته که سیمای صاحب الزمان و منجی انسان و مبین دین خدا از افق انتظار سر برآورده و انیس دلهای خسته و مرهم جانهای سوخته گردد.چشمانمان را به افق دوخته ایم تا آن تک سوار از گرد راه برسد و خاک قدومش را توتیای چشمان خویش سازیم
اللهم عجل لولیک الفرج

ندا جان ممنون
اعیاد شعبانیه را بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد